Proceduri obligatorii la livrare
Produsele comandate online sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre Vanzator. In momentul expedierii coletului, agentul societatii de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS si telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare.
Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele “caracteristici obligatorii”: va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat.
Factura de cumparare a produsului va fi trimisa la adresa de e-mail a Utilizatorului.
Daca certificatul international de garantie a produsului este asigurat de catre furnizorul international al produsului si Utilizatorul il solicita Vanzatorului pentru uz in afara Romaniei*, Vanzatorul i-l va trimite acestuia la adresa utilizata pentru livrarea produsului comandat. Ulterior livrarii produsului, Utilizatorul poate solicita la adresa sa de e-mail instructiuni suplimentare de utilizare a produsului pe care le considera necesare, iar in cazul in care acestea sunt asigurate de catre furnizorul international al produsului, Vanzatorul i le va trimite Utilizatorului in cel mai scurt timp posibil.
La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta.
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)
Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Utilizatorul se obliga sa sesizeze in scris Vanzatorului, la adresa de email contact@bijunico.ro, lipsa oricarei “caracteristici obligatorii”, asa cum sunt acestea mentionate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta acordul ferm al Utilizatorului ca produsul a fost livrat cu toate “caracteristicile obligatorii” prezente.
Arie de acoperire si intervale de livrare
Livrarile se efectueaza pe teritoriul Romaniei prin curier .
In functie de momentul confirmarii comenzii plasate si de localitatea de livrare, termenul** de livrare este:
- luni – vineri, comenzi confirmate pana in ora 15:00 – livrare in 3 zile lucratoare. (3-5 zile in luna Decembrie)
Livrarile in Romania se fac de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 20:00 .
Costuri livrare
- Comenzile cu valoare de peste 200 LEI beneficiaza de livrare GRATUITA in Romania
- Pentru comenzile cu valoare mai mica de 200 LEI si livrare in Romania se percepe o taxa de livrare de 16 LEI
* In perioada sarbatorilor legale exista posiblitatea intarzierilor neintentionate din cauza volumului mare de livrari si a curieratului.